Clocks - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Ooijen - WaarBenJij.nu Clocks - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Ooijen - WaarBenJij.nu

Clocks

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 September 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik al weer even onderweg maar hier komt dan eindelijk de update van wat ik allemaal aan het doen ben.

Het begin in Thailand ging nog best vermoeiend. Uiteindelijk had ik het de week voor dat ik weg ging het misschien iets rustiger aan moeten doen.

De tweede dag dat ik in Bangkok was had ik bijna alle dingen gedaan die op mijn lijstje stonden die ik graag wilde doen behalve groene curry eten. dat heb ik dus die avond nog maar even gedaan met het gevolg dat ik daar de hele nacht plezier van heb gehad en niet echt geslapen heb. Toen ik de dag daarna in de trein stapte was ik volledig uitgeput geheel leeg van binnen. Op het station had iemand mij verteld dat er eten in de trein zou zijn waardoor ik besloot om niets te eten mee te nemen. In de trein bleek dat er geen eten was en er ook nog eens kakkerlakken in mijn bed zaten. Nog verder uitgeput en leeg kwam ik aan in Maleisië waar ik nog voor 7 uur in een bus moest zitten. In de trein zal ook een hele lieve boeddhistische non die zag dat ik bijna omviel. Zij heeft gezorgd dat ik netjes wat at en heeft me op de bus gezet met wat lunch voor onderweg. heel lief. Uiteindelijk kwam ik na 30 uur reizen in Kuala Lumpur aan waar ik wist dat er direct naast het bus station een luxe hotel zat. Gewapend met mijn credit card ben ik naar binnen gelopen en heb mezelf getrakteerd op een super mooie kamer met een bad!!!

De volgende dag was mijn lichaam weer gestabiliseerd en kwam Kim aan te samen met Maaike. Maaike werkt ook bij Justitie zou een paar dagen ook in KL zijn en daarna naar Borneo gaan voor een Jungle tocht. Met z'n drieën hebben we aardig wat dingen gedaan en ook nog verschillende mensen tegen gekomen die met ons mee gingen. Uiteindelijk ben ik ook weer gids hier in KL geweest met een aardig gevolg.

Alles is hier weer zo vertrouwd, fijn en net alsof ik niet twee en een half jaar weg ben geweest.

  • 01 September 2007 - 15:58

    Henny Bygraves:

    Je maakt er vast weer wat moois van en genieten zul je best wel. toch een beetje goed voor jezelf zorgen. Groetjes Henny

  • 03 September 2007 - 11:52

    Marion:

    Lieve Marleen,

    Vervelend dat het begin van de reis niet zo geweldig was, maar zo te lezen gaat het nu een stuk beter.

    Geniet ervan, voor je het weet zit je weer thuis in Den Haag!!

    Liefs,
    Marion

  • 09 September 2007 - 14:48

    Diandra En Bob:

    wanneer krijgen we eens wat actie verhalen te lezen? maar wel leuk dat het weer goed met je gaat. updaten die site!!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Azie 2007

Eerste reis na mijn grote reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2007

Hello Lady, you wanna buy a cold drink? One dollar

21 September 2007

Ik ben aan het vervellen :(

10 September 2007

Ja Bob

01 September 2007

Clocks

18 Februari 2007

Weer een ticket
Marleen

Van eiland naar eiland zal ik hoppen in het zonnetje. Van hangmat naar hangmat zal ik gaan die mij daar nog extra comfort verschaffen. De wereld is mooi en daar moet van genoten worden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 18425

Voorgaande reizen:

13 December 2013 - 03 Maart 2014

Van Buenos Aires naar Lima

23 Augustus 2007 - 04 Oktober 2007

Azie 2007

25 September 2004 - 23 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: