Weer een ticket - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Marleen Ooijen - WaarBenJij.nu Weer een ticket - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Marleen Ooijen - WaarBenJij.nu

Weer een ticket

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 Februari 2007 | Nederland, 's-Gravenhage

Hallo allemaal,

Allereerst, gelukkig chinees Nieuwjaar. Veel voorspoed gewenst in het jaar van het varken. Hopelijk brengt het jullie allemaal net zo veel leuks als dat het mij de eerste uren al heeft gebracht.

Afgelopen vrijdag heb ik akkoord van mijn baas gekregen om 6 weken achter elkaar vrij op te nemen. Binnen 24 uur heb ik mijzelf getrakteerd op een retourticket Bangkok. Ik zal op 23 augustus 2007 vertrekken en op 4 oktober 2007 weer terugkomen.

De reden dat ik in deze periode ga is omdat op 31 augustus 2007 er 50 jaar onafhankelijkheid wordt gevierd. Hier wil ik heel graag bij zijn.

Vandaar dat ik al heel snel in Maleisië zal zijn waar ik de eerste drie weken zal worden vergezeld door Kim ( de vriendin die mij destijds ook is op komen zoeken in Cuba).

Na die drie weken zal ik nog alleen in Maleisië en ook natuurlijk Thailand vertoeven. OP deze site zal ik de liefhebbers op de hoogte houden.


Voor nu zal het nog een half jaartje dromen zijn voor mij, maar het gaat nu echt gebeuren....ik ga weer even terug!!!!!

Groeten,

Marleen.

  • 18 Februari 2007 - 11:04

    Rint:

    Wat leuk!!! De onafhankelijkheid meevieren in Thailand!!
    Fijn dat je 6 weken weg kan blijven van je baas.
    Groeten

  • 19 Februari 2007 - 11:20

    Sabine:

    Dat is nog eens leuk zeg! Geniet er maar lekker van!
    Kus

  • 25 Augustus 2007 - 07:08

    Marija:

    Heeeey Marleen!

    Heel veel plezier, geniet ervan! Ik hou je op de hoogte van het reilen en zeilen in Rijwijk!

    Dikke zoen!

  • 26 Augustus 2007 - 17:22

    Carla:

    Hi Marleen,

    Geniet van je vakantie! Doe de groetjes aan Kim. Ik ben maar een klein beetje jaloers...

    Liefs
    Carla (en Anton, die alleen maar harder aan het plannen gaat)

  • 27 Augustus 2007 - 22:09

    Stephanie:

    Ik wacht met smart op al je mooie verhaaltjes :-)...(tijd geleden zeg dat ik hier geweest ben).

    Hoe dan ook...Geniet ze. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

Azie 2007

Eerste reis na mijn grote reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2007

Hello Lady, you wanna buy a cold drink? One dollar

21 September 2007

Ik ben aan het vervellen :(

10 September 2007

Ja Bob

01 September 2007

Clocks

18 Februari 2007

Weer een ticket
Marleen

Van eiland naar eiland zal ik hoppen in het zonnetje. Van hangmat naar hangmat zal ik gaan die mij daar nog extra comfort verschaffen. De wereld is mooi en daar moet van genoten worden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 18440

Voorgaande reizen:

13 December 2013 - 03 Maart 2014

Van Buenos Aires naar Lima

23 Augustus 2007 - 04 Oktober 2007

Azie 2007

25 September 2004 - 23 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: