was nog wat vergeten. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marleen Ooijen - WaarBenJij.nu was nog wat vergeten. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marleen Ooijen - WaarBenJij.nu

was nog wat vergeten.

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

07 Oktober 2004 | Thailand, Bangkok

Oke slim als dat ik ben, natuurlijk. Was ik vorige keer mijn telefoonummer vergeten doortegeven. Ik heb hier namelijk een simkaart gekocht en ben ook bereikbaar voor al jullie leuke smsjes (indien beschiiking over een mobiletelefoon) Want ik was erg blij me al jullie lieve en leuke berichtjes. Om niet af te dwalen van het onderwerp het nummer is: +6679973989. Helaas is het geen T-mobile want dat ben ik hier niet tegen gekomen. Mochten er werknemers van T-Mobile zijn die dit toevallig lezen, dan had ik die wel genomen ipv 1 2 call.

We zitten nu in Chaing Mai in en geusthouse waar ik met mijn broertje ook al heb gezeten. grote kamers en een zwembad. We beginnen dus al een beetje bruin te worden eindelijk. Daarbij zijn we lekker aan het lezen erg ontspannen dus. Doordat we de nachttrein nemen is ons slaapritme nog steeds behoorlijk verstoord en gaan de wallen bij mij nog steeds niet weg.

Morgen komt Youke zich even bij ons voegen. Youke is een collega (ehm ex collega vergeet elke keer dat ik een werkloze huisloze maar we ticket hebbende!! reiziger ben) van het ministerie. Hij is nu ook in thailand en we zouden al afspreken aan het eind van de maand op Ko Pagnang maar aangezien hij ook in ht noorden zit vond hij het wel leuk om alvast hier heen te komen. En ik ook. dus morgen mt zijn viertjes. Zijn vriendin komt ook mee. Afhankelijk van hoelang ze blijven is ahankelijk hoelang wij hier blijven. Hierna gaan we naar Pai nog iets noordelijker. Ik kijk daar erg naar uit. Ben daar nog nooit geweest en heb er twee zeer positieve verhalen van vernomen.

Da was het weer voor nu, is weer tijd voor een nieuw boek en het zonnetje.

Veel liefs,
marleen.

En wie A is? hahaha dat houd ik voor mezelf.

  • 07 Oktober 2004 - 13:19

    Marie:

    Hee Marleeeeeeeeeen!!!
    Je vermaakt je, zo te lezen, wel! Veel heb ik hier niet beleefd, dus.....Doei en ... doei! Bak ze bruin.
    Groetjes aan Stephanie!

  • 07 Oktober 2004 - 13:36

    A:

    Yes.......... zo kennen we elkaar weer!! Goh dat is al de 3e keer vandaag.
    X

  • 07 Oktober 2004 - 17:12

    Tante Lenie:

    Heel leuk verhaal en verder veel plezier. We horen wel weer van je.
    Dag Marleen.

  • 07 Oktober 2004 - 18:00

    Dees:

    Lieve Marleen zit samen met mama in mijn huis jou mail te lezen ga van de week met Sharon meer schrijven Liefs Dikke Kus Dees.

  • 07 Oktober 2004 - 23:12

    Ellen Diemel:

    Hello Marleen! Heb net je website onvantgen van je moeder! Ik wil graag meeleven met je reis! Zo te horen heb je wat vrienden ontmoet die je op moment aan het trekken zult gaan? Ik hoop dat ik dit in the juiste plek invuld en dat je dan dit bericht zult ontvangen. Wat een mooie website heb je!!! Hey meisje geniet lekker en veel plezier and be careful too!!!! Veel liefs Ellen and Nico

  • 08 Oktober 2004 - 12:53

    Bianca-BZK:

    Ha Marleen,
    Leuk om al je verhalen te lezen. Zo te lezen vermaak jij je prima. Wel grappig zo'n site! Doe verder ook de groeten aan Youke en geniet ze lekker verder.

  • 08 Oktober 2004 - 14:44

    Marieke:

    wie is A heb ik iets gemist tijdens het lezen van het bericht?

    nou ik ben weer lekker aan het dromen van je verhaaltjes, waneer is de volgende, ahha!

  • 08 Oktober 2004 - 19:22

    Hans Hamar:

    Ik wist niet dat ik tegelijk jaloers kon zijn op Marleen èn Youke.

    Blijven genieten!

  • 08 Oktober 2004 - 20:46

    Martine:

    Fijn om te horen dat het goed met je gaat meis!!

    kus

  • 09 Oktober 2004 - 14:58

    Tante Jannie:

    Marleen wie is die AAAAA????Als het een gozer is gaat hij door de familieraad bij Ome Rint en je lieve Oompje.Groeten van Bep.

  • 10 Oktober 2004 - 11:50

    POPSTAR:

    hee hee, ben blij dat het allemaal ontspannen is!!!Jammer dat we voor je vertrek niet nog ff afspreken, maartja..voor de rest gaat tie lekker(op die ene kater na dan) have fun xxx POPSTAR

  • 10 Oktober 2004 - 12:01

    Geert De Jong:

    Oka Marleen je vermaakt je best daar zo te lezen en we zien je verdere belevenissen tegemoet.Groeten Jannie en Geert.

  • 10 Oktober 2004 - 16:12

    Ria Dolleman:

    hoi Marleen heb voor het eerst je mail van 7 okt. gelezen dus van A... weet ik niets af leuk dat je het zo naar je zin hebt je moeder heb ik ook al een paar keer gesproken dat je jas weer netjes is voor het straks weer winter is heb je nu al gemist moest gisteren werken met een zieke kop echt waar nooit ziek nu een speekselklier ontsteking word al iets beter nu ik sluit af en ga je mail beter nakijken je weet daar moet ik nog echt ingroeien groetjes Ria

  • 11 Oktober 2004 - 11:02

    Sabientje:

    Jahaaaaa! Ik ga je meeten in Brazilie!!! Echt waar, ik ga het echt proberen....ff een paar tickets opvragen! Ennuh, wat ben je goed bezig zeg! Marleen is herboren als ze terugkomt!!!! Hihaaa!

  • 12 Oktober 2004 - 13:35

    Ro:

    he meiden
    lekker weertje daar,hier nu ook zon maar toch heel fris.nog lekkere cocktails daar???
    mijn broer is nu naar leuven verhuisd(belgie)ga volgende maand naar hem toe,gaan we naar een groot feest in brussel,met electronation en .....laurant garnier,je weet wel die champoo.ff kijken of sabine ook mee gaat.
    doegxxx ro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Van eiland naar eiland zal ik hoppen in het zonnetje. Van hangmat naar hangmat zal ik gaan die mij daar nog extra comfort verschaffen. De wereld is mooi en daar moet van genoten worden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 18469

Voorgaande reizen:

13 December 2013 - 03 Maart 2014

Van Buenos Aires naar Lima

23 Augustus 2007 - 04 Oktober 2007

Azie 2007

25 September 2004 - 23 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: