bijna weg - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Marleen Ooijen - WaarBenJij.nu bijna weg - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Marleen Ooijen - WaarBenJij.nu

bijna weg

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

22 September 2004 | Nederland, 's-Gravenhage

Over precies een week vertrek ik eindelijk. Het is dan 28 september. Al geruime tijd ben ik aan het voorbereiden en nu is het dan eindelijk bijna zover.

Ik begin in Thailand daar zal Stephanie ook nog een aantal weekjes bij mij zijn. na haar vertrek ga ik door naar Maleisië. Daar verblijf ik ongeveer een maand om dan weer terug te gaan naar Bangkok. Op 3 december kom ik weer een paar daagjes terug om op 6 december mijn moeders verjaardag te vieren.
Op 8 december stap ik weer het vliegtuig in om verder te reizen.

Dan ben ik 8 weken in India en begin februari ga ik dan weer naar Indonesië.

Mijn avonturen in Azië zijn dan voorlopig even over en dan ga ik eens kijken wat zuid Amerika te brengen heeft. Als breekpunt ga ik dan de eerste week van maart naar new Orleans.

Via deze site zal ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van waar ik zit.Dit is ook een mogelijkheid voor jullie om me op de hoogte te houden van de Nederlandse bevindingen. Mijn mail kan natuurlijk ook nog. marleen_54@yahoo.com

Groeten,
Marleen

  • 25 September 2004 - 16:25

    Rint De Jong:

    Leuke site. Heb mij aangemeld voor de mailinglist. Zal met belangstelling alles volgen.
    Groeten

  • 25 September 2004 - 18:07

    Hans De Jong:

    Ik heb me aangemeld voor de mailinglijst en zal proberen met een aardrijkskundeprogramma Marleen te volgen en alle mooie dingen, groetjes Hans

  • 26 September 2004 - 07:31

    Oompje Geert:

    Veel plezier en vergeet je tandenborstel niet.Heb me aangemeld en zal je volgen.Groeten

  • 26 September 2004 - 08:19

    Marieke& Simon:

    wij hebben besloten ons ook te laten kwellen door alle reis verhalen van jou, wij zijn al druk genoeg met het uitzoeken van een naambordje

  • 26 September 2004 - 16:57

    Bert De Jong:

    Ook ik heb mij opgegeven voor je mailinglist.
    Vandaag zag ik je nog samen met de moeder in Den Haag. Goede reis

  • 27 September 2004 - 09:26

    Marie:

    Marlenepeen! Ik zal je missen! Maar met je reisverslag gelukkig iets minder. Natuurlijk heb ik me ook aangemeld voor je nieuwsbrief. Zaterdag heb ik je niet meer gezien in de nacht, ben stiekem naar huis gegaan om te slapen :-) Heeeeel veel plezier en goede reis!!

  • 28 September 2004 - 07:20

    Martine.....:

    Kan ik je toch nog een beetje volgen...
    ga je missen
    kus

  • 28 September 2004 - 07:57

    A.:

    Ben benieuwd naar alle reisverhalen. Heel veel reisplezier en geniet ervan!!

  • 29 September 2004 - 08:30

    Sabientje:

    Marleen! Hoe vond je mijn lied voor jou??? Heeft me wat bloed zweet en tranen gekost, maar ben erg blij met het resultaat, ik hoop dat je de tekst begrijpt en dat het absoluut niet negatief is! Maak er wat moois van. Kansen dat ik naar Brazilie kom worden steeds groter! Ik ben namelijk aangenomen bij Camelot en zal dus eind april klaar zijn in de sneeuw. Dan kan ik natuurlijk meteen naar Brazilie vliegen en dan wacht ik jou gewoon op:-) Ik ga je het laten weten als ik meer weet! Geniet van je reis!
    Kus

  • 29 September 2004 - 12:49

    Hans Hamar:

    Marleentje,
    Ik heb alles moeten missen van jouw afscheid. Dat zit me behoorlijk dwars, maar ik heb me aangemeld op jouw mailinglist en zal je aandachtig volgen. Ik hoop dat de collega's de CD (die jij al had) nog hebben kunnen ruilen; zo niet, dan zorg ik daar persoonlijk voor en krijg je hem in december. Heel veel plezier, denk aan me bij alles wat je voor het eerst eet en drinkt. Ik neem bij iedere borrel er één op jouw gezondheid.
    Hans.

  • 30 September 2004 - 10:18

    Bob:

    He, leuke site. Maar waar ben jij nu? :-)

  • 01 Oktober 2004 - 09:28

    Rint De Jong:

    Hoe gaat het in Thailand? Lekker warm en mooie beelden?Leef met je mee!

  • 01 Oktober 2004 - 09:48

    Marion En Guusje:

    Marleen, jij lekker in een warm en zonnig Thailand en wij hier in een mistig Nederland...

  • 02 Oktober 2004 - 10:13

    Marie:

    Hee Marleenie!
    Zeker wel lekker weer daar? Doe Stéphanie de groeten!
    Groetjes van Marietje

  • 02 Oktober 2004 - 18:33

    Mams:

    Hoi Mil
    Hoe was het op het strand,ben je alweer een beetje bijgeslapen.
    We willen nu wel iets van je horen Kus Mams

  • 04 Oktober 2004 - 20:13

    Laury En Niek:

    ha die marleen,
    wij zijn net terug uit kreta. hebben enorm genoten. veel in de auto gezeten (aircon) om alles te bekijken. was een heerlijk temperatuurtje daar. hoop dat het bij jou ook zo is.
    GENIET VAN ALLES xx

  • 06 Oktober 2004 - 12:17

    Robert:

    he schatje ,ja hoe vond je sabine der lied ,cool he.xro

  • 08 Oktober 2004 - 07:54

    "D":

    Na vele "virtuele" avonturen met Marleen blijf ik haar natuurlijk ook hier volgen.
    Marleen veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Van eiland naar eiland zal ik hoppen in het zonnetje. Van hangmat naar hangmat zal ik gaan die mij daar nog extra comfort verschaffen. De wereld is mooi en daar moet van genoten worden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 18473

Voorgaande reizen:

13 December 2013 - 03 Maart 2014

Van Buenos Aires naar Lima

23 Augustus 2007 - 04 Oktober 2007

Azie 2007

25 September 2004 - 23 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: